3 tomma

 
Untold Eau Fraiche - Elizabeth Arden
En fin doft som jag saknar. Fräsch citrus men med något mer. Efter någon timme lade sig citrusen och landade i en mer träig och i min näsa mysig doft. Jag har ett komplicerat förhållande till citrusdofter då de tenderar att bli riktigt fräna med en hint av kompost på min hud. Det slipper jag med denna och därför har den en speciell plats i mitt hjärta. Samtidigt vet jag att den inte skulle bli så välanvänd då jag har hittat min signaturdoft och har svårt att göra plats i min doftgarderob. Skulle jag trilla över den på en rea skulle jag nog köpa den men inte till ordinarie pris. Om någon vet var en kan få tag på ytterligare ett prov, tipsa gärna.
Pris: 565 kr för 50 ml och hittas bl.a. här
 
Handsprit Persika - Pocketfresh 
En handsprit som har varit en riktig fröjd att använda. Den torkar inte ut händerna och luktar mumsigt av persika. Doften sitter kvar ett tag och jag har fått en del komplimanger för att jag doftar gott. Köp den här!
Pris: 39 kr
 
Terrybly Densilliss Anti-wrinkle serum foundation - By Terry 
Detta prov är riktigt gammalt. Hittade det i en necessär som jag inte använt på år och dar. Jag köpte det från Skincity under den korta perioden man kunde köpa provburkar av produkterna i deras sortiment och det var riktigt länge sedan. Eftersom den ej hade oxiderat och luktade fräscht valde jag att testa ändå. Önskar att jag låtit bli för den var fantastiskt fin. Färgen var klockren och huden såg felfri ut med perfekt täckning. Jag kunde applicera den genom att smörja in ansiktet, precis som jag gör med en ansiktskräm, och ändå få perfekt resultat.
Pris: 829 kr (aj i plånboken) och hittas här
 
 
De tog slut | By terry, Elizabeth Arden, Foundation, Skincity, pocketfresh | |
Upp