#inmybag

 
Jag råkade just välta ut min handväska över skrivbordet på jobbet och hittade diverse spännande grejer. Bland post-it lappar, sidplaner och lösa tuggummin fanns dessa produkter.
 
Våtservetter från H&M 
En ständig följeslagare. Köper alltid på mig ett gäng så fort jag ser att det kommit nya dofter. Perfekt att ha i väskan för diverse sticky situations (ba-dum-tish). 9.90kr för 10 st är allt annat än billigt MEN min väska rymmer inte ett dubbelpack babywipes från Pampers så det är värt det.
 
Makeup revolution Ultra blush palette - Golden Sugar. 
Priset för längsta namn går till denna palett. Den är fantastiskt fin, grymt pigmenterad men inte direkt handväskvänlig. Paletten förtjänar ett helt eget hyllningsinlägg så stay tuned. 
 
YSL Pure Chromatics nr 3 
En gammal palett som jag inte har en aning om hur jag kom över. Den innehåller två riktigt snygga bruna skuggor och två blå. De blå är inga favoriter men de bruna är fantastiskt snygga. Tvivlar på att denna quad-palett går att få tag på längre men fin är den. 
 
Lip smacker watermelon
Köpte den av nostalgiska skäl. Jag har använt upp en hel drös med Lip smackers i mina dar, dock ej med denna smak. Minns att jag hade ett Lypsyl med vattenmelondoft som var helt fantastiskt och det här var precis lika bra som då, men min standard för läppgunk har höjts rejält så nu får det betyget nja. Krisar det kan jag ta till det men knappt mer än så. 
 
Makeup revolution Salvation Velvet Lacquer - Velvet Rebel
Ännu ett flytande läppstift i raden. Fantastisk färg, bra applicering men kräver sitt underarbete. 
Billigt som attans, 39 kr, så väl värt ett köp trots att det är meckigt att få till. 
 
H&M Whipped Lip Mousse - XOXO
Som vispad grädde glider detta flytande läppstift på. Det är inget man slänger på utan spegel i farten men när det väl är på är det riktigt fint. Recension kommer. 
 
H&M Consious Lip Balm - Raspberry
Gullig förpackning - bra innehåll. Kommer att köpa alla smaker/dofter inom kort. 
 
Hårnålar
Ingen kommentar. 
 
 
Allmänt | #inmybag, H&M consious, YSL, lipsmacker, läppgunk, makeuprevolution | |
Upp